Przeskocz do treści

Z czego zbudowany jest stojak na ulotki

Jeżeli zdecydowałeś się zainwestować w ulotki reklamowe, powinieneś jeszcze zapewnić sobie przedmiot, który w odpowiedni sposób będzie je prezentował. Takie urządzenie ma często nazwę ekspozytor, a przez inne osoby może być określane jako stojak na ulotki. Przedmiot ten może być wykonany z wielu rodzajów materiałów. Obecnie na rynku spotykamy zarówno ekspozytory z tworzywa sztucznego, jak i kartonowego. To, na jaki zdecydujesz się ty, będzie zależało wyłącznie od ciebie i budżetu, jaki na ten cel przygotowałeś. Musisz jednak pamiętać o tym, że każdy z tych modeli ma swoje wady i zalety. W tym artykule postaramy się je dokładnie opisać, wskazując na najważniejsze rzeczy, o jakich warto pamiętać przy wyborze. Będąc ich świadomym, na pewno uda ci się wybrać dokładnie taki ekspozytor, który długo i niezawodnie będzie mógł ci służyć.

Stojak na ulotki reklamowe

Pierwszym rodzajem najczęściej kupowanych stojaków są te z tworzywa sztucznego. Zwykle będziesz mógł znaleźć stojaki z przeźroczystego akrylu. To dobry wybór z kilku powodów. Przede wszystkim pozwala pokazać klientom jak wyglądają ulotki – są one widoczne zza ścianek. Taki stojak na ulotki może występować w dwóch odmianach. Albo stojącej, albo do powieszenia na ścianie. Średnia cena za jedną sztukę takiego stojaka wynosi od kilku do kilkunastu złotych, zależnie od ilości kupowanych sztuk. W przypadku, jeśli takie stojaki kupujemy bezpośrednio u producenta, istnieje często możliwość, aby na ich powierzchni wykonać nadruk z logo firmy. Będzie to dodatkowym elementem promocji dla twojej marki.

 

Druga grupą stojaków na ulotki są te, do produkcji których zostały wykorzystane materiały tekturowe. W przypadku tychże, cena zakupu jest zwykle znacznie niższa, niż przy kupnie stojaków z tworzywa. Niestety ma to swoje odzwierciedlenie w cenie. Stojaki tekturowe najczęściej są mniej wytrzymałe i mogą wymagać częstszej wymiany. Szczególnie wtedy, kiedy są wystawione w miejscach o dużym natężeniu osób. Zaletą jest to, że na całej ich powierzchni można wykonać dowolny kolorowy nadruk, zgodny np. z aktualnie prowadzoną akcją promocyjną.